Tuesday 18 October 2011

Kor Sukarelawan Siswa/Siswi Polis (SUKSIS)



Alhamdulillah, akhirnye aku dapat capai jugak harapan aku nak masuk suksis . Terima kasih kepada 'Chan' yg da byk bantu dalam merealisasikan impianku, dia lah yg call tanyakan jurulatih, dialah yg call uruskan mane2 yg perlu, dia lah yg da jadi org tengah dalam membantu menyampaikan maklumat.. Awak, terima kasih yg tak terhingga, saya sangat2 hargainye :)





Jadi usaha perlu diteruskan dalam mengejar cita2 nak pakai baju uniform polis tu.. Tiap kali tengok senior pakai, terasa tercabar, terasa cemburu tengok dorang.. Dan dan lagisatu yg menjadi impian, teringin nak kawad kaki dgn pakai uniform + aksesori lain mcm mufler, beret, belt, dan lain2 la, lupe la name2nye..



Yg menghantui diri ni bila nak jumpa dgn skuad nanti buat kali pertama.. Dah la aku lambat masuk, aku ni badan x menepati piawai tapi masih boleh diserap masuk.. Takut jugak kalau ade yg mempersoalkan nanti.. Esh, mintak2 ahli2 skuad semua sporting n boleh terima budak baru ni

Semoga Allah permudahkan segala urusanku nanti, amin...

No comments:

Post a Comment